Höst!

Det blir långt mellan gångerna som jag är in här och skriver av mig lite. Men jag kommer inte på nått att skriva.
Eller det finns ju saker att skriva men är dom intressanta, det är ju frågan?
 
Jag måste erkänna att jag längtar efter Hösten, då kan man börja tända ljus tidigare och bara ha det skönt.
Men då kommer min fråga, när är hösten här eller rättaresagt när kan man börja höstpynta?
Jag har börjat lite smått i köket, har tagit fram mina älskade lila gardiner och sytt nya lila dukar.
 
Men nu är jag sugen på att klä in min lilla vita stol som jag har utanför ytterdörren i mossa. Men de känns som ett höstprojekt, är då detta för tidigt att göra det nu?
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0