Beställt

Dom hade så myckt fint Living and Room, men som vanligt så måste jag ha n plan vart jag ska ha dom innan jag kan köpa nått. om det inte är väldigt billigt då =)

Men de vart iaf en jätte fin lykta, som jag ska ha i köket/hallen. Sen så hade dom små lykthus som jag är helt såld på, och jag har varit ute efter små men dessa var bara som dekoration, man kunde inte ha ljus i dom. Så då struntade jag i dom, synd...men men.

Men dom hade iaf ett jätte fint hus till fåglarna som man ska hänga i trädet som jag har sätt förut, så nu ska även mina fåglar få ett fint hus att ha sina frön i =) Jag tänkte köpa den själv men då kom min svägerska på att hon kunde ju köpa den i julklapp åt mig ist. Så nu måste jag försöka glömma bort den, hur nu det ska gå =)



De är lyktan till vänster som jag har beställt.


Foto: www.livingandroom.se

Jag måste ju oxå visa att jag har köpt dessa fina siffer skyltar från Lavndel&Lantliv, som jag ska ha på min hylla i köket, ska sitta ett nr över varje låda. Kommer bli så snyggt.
Men det blir n bild sen när den kommr upp igen.
För er som inte har besökt denna affär, gör de. Den är jätte mysig.



Foto: Lavendel&Lantliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0