Lite rust bilder....

jag fick en kommentar att det är roligare om man lägger ut bilder, och vad kan jag säga, jag vet!! det tycker jag oxå men ändå blir det inte av att jag gör det, men jag vill =)
men iaf här kommer det lite bilder från våran rust här hemma, lite har iaf hänt här hemma.

Dagen börjar alltid med en kopp kaffe=)


och äntligen har jag fått mina fina dörrar

Och dom fina antika handtagen


Här kommer lite bilder från trappen
(det fattas lister dock)






En bild på den "fina" Genvägen, där ska den nya tapeten sitta sen


och här ligger Ek parkett golvet och bara väntar=)


och sen panelskivor som ska bli vit bröstpanel=)


och nu lite pyssel...
(på förrådsdörren)


Ska bara borra hål i den och sätta upp med ett fint snöre




Kommentarer
Postat av: Henrik

Fina bilder gumman! Känns nästan inte som om det är hemma hos oss :)

2011-05-13 @ 14:37:16
URL: http://www.svenhenrik.se
Postat av: thyran

Ja de e de verkligen:) Tack så mycket.

2011-05-13 @ 18:13:39
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0