Tapetsera

ibland blir man förvånad över sig själv, men jag började att tapetsera igår i hallen. och jag tror att jag aldrig har varit så nervös i hela mitt liv, man vill ju inte ha något ska gå fel. men fan jag lyckades iaf hittills=)

Så här kommer llite bilder från hallen och på min fina fågelbur som jag ska hänga i köket sen och ha som ljuslykta, det kommer att bli så fint=) Och det kommer även en bild på mina fina taggtråds hjärtan, som vart så fina på den vit målade panelen. Jag är NÖJD!!!

Så idag blir det att fortsätta att tapetsera lite och måla minst en till sväng på karmarna. Det drygaste med att måla måste vara att det inte räcker att måla en gång och det näst drygaste måste vara att det är torktid på skiten oxå.

Det fattas lite lister och så men annars helt okej, om ni frågar mig=)







 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är taggtrådshjärtarna köpta ? Eller gör du dom sj'älv?

2011-05-23 @ 12:20:16
Postat av: Tina

jag har köpt dom på Elidas skafferi i valbo.

2011-05-23 @ 12:47:30
Postat av: Marri

Snyggt det blir!!

2011-05-23 @ 15:52:40
Postat av: Tiina

Tack Marri=) nu är det inte så mycket kvar.

2011-05-23 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0