FREDAG

idag var det fredag och det känns så skönt....
idag blir det att små pyssla lite, kanske kommer bild på de=) Måste även städa lite eller inne på toaletterna och så.
Göra det bästa av situationen när det ser ut som det gör här hemma, med allt rust.

Kan ju bara säga att hallen inte är den bästa delen i ett hus att rusta, man går ju igenom den för att komma till olika ställen. Men förhoppningsvis så är det här sista gången vi gör så här mycket i den iaf...sen kanske det blir tapeter. men jag tror inte jag kommer att ångra mina fina tapeter som vi ska ha i hallen. längtar så tills v ska sätta upp dom=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp bilder blir roligare då :)

2011-05-13 @ 12:26:03
Postat av: Tina

ja jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder, men jag ska försöka börja, tycker själv det är roligare att läga bloggar som har bilder.

2011-05-13 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0