Ny ljuskopp

Det vart att jobba idag oxå, så nu har jag jobb hela veckan=) Jag gick upp med henrik och åt frukost fast jag inte börjar förns 11.30...de är kärlek de=)

Men nu hinner jag måla lite lyktor. Vart lite orolig ett tag, för när jag var till mitt ställe där jag köper mina ljuskoppar så hade dom bara typ 6st kvar. Så jag har letat på internet efter liknande och för ett bra pris. Men hittade inga som passade. Men ibland behöver man inte leta så långt borta, saker och ting finns närmare än vad man tror.
Jag köpte en en ljuskopp igår och skulle testa så det vart bra och det vart det. så jag ska tillbaka snart och handla upp deras lager på ljuskoppar=)

Kommer även att lägga ut en bild på den nya lyktan sen, alltså med den nya ljuskoppen.
Jag har 10st lyktor på gång nu och 4st är beställda så 6st kvar om man vill ha en lykta ganska snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0