Många förslag

Idag finns det mycket att göra, frågan är bara vad jag ska göra först.

* Antingen ska jag fortsätta att göra julkort, speciellt nu när jag har en idé iaf för ett kort. Men å andra sidan så är det ju långt kvar tills dom ska skickas iväg. men aldrig fel med framförhållning=)

* Eller så ska jag måla av texten på möblerna som vi har ritat av, så de blir klart. en rolig sak när den är klar men dryg att göra.

* Eller om jag ska ta fram symaskinen och sy mina hjärtan och polkagrisar till julkransen. Men det hinns ju oxå med innan den ska upp.

Men jag tror att det lutar mest åt ett julkort eftersom att jag har en idé. Då är det ju dumt att skjuta upp det så min braiga idé försvinner och sen är det ju så kul att scrapbooka oxå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0