Lördagskväll

ja denna dag började inte bra, vaknade med huvudvärk och kände mig helt slut. Svärföräldrarna ringde och undra om vil vela förlja med till hemlingby och owes men jag orkade tyvärr inte de, vela så gärna men kände att jag inte skulle orka med de.
Så henrik åkte med dom själv, och jag gick upp och la mig i soffan och sov lite. Dagen slutade inte bra, lära gå in på toa och tvinga fram lite saker (nämner inget för känsliga läsare). Så nu mår jag rätt så bra=)

Nu sitter jag uppe i soffan, precis som jag ha gjort hela dagen och väntar tills henrik ska bli klar med maten=)

Åh vad jag längtar till julen nu, iaf till första advent så man kan börja pynta...så mysigt...älskar julen...julpyntet, doften, musiken, maten, paketen och sist men inte minst att man samlas allihopa =)

och en stor kram till svärmor för denna fina blomma jag fick när ni kom tillbaka, hon tyckte synd om mig som var hemma och inte mådde så bra.

Kommentarer
Postat av: *fnissis*

Är det tillökning på G? 8oO

2010-10-02 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0