Innedörrar

Nu är iaf 2 st julkort klara och jag tror jag vet vilka som ska få dom. men vilka det blir får man se i sin brevlåda i december. men jag ska självklart göra flera=)

Snart kanske det blir nya innedörrar, tittade i coopbygg bladet och hittade precis sådana dörrar som vi vill ha som vi har tittat på, på ByggMax. Men det stod så konstigt i bladet så jag vet inte vad priset är för dom olika storlekar vi ska ha. För det var bara ett pris och det stod inget Från pris. Men om det är priset som står för alla olika storlekarna (vilket jag inte tror) så kommer vi att tjäna lite på att handla dom på CoopBygg ist för på ByggMax. Men sån tur tror jag nog inte att vi har...men men =)


Foto: www.Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0