Virkat fikabröd

Jag har nu bestält mitt virkade fikabröd från ByxBrallan, jag tycker dom är såå otroligt söta =) Dom kommer att passa fint i mitt nya kök sen. Tänkte sätta dom i en fin glaskupa på fot.

Fast visst är det konstigt att man har fikabröd framme så där, för det har man ju inte med riktigt fikabröd. men jag tycker att dom här är så söta och att man ser att dom är oäkta. För det finns ju låtsas fikabröd/bröd/tårtor som ser riktiga ut och de kan jag inte förstå att man har framme, men men man får ha som man vill =)

   


Foto: www.byxbrallan.n.nu
Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vilka söta. Det blir nog jättefint. Den sidan ska jag tipsa min dotter om.

2011-09-14 @ 08:41:25
URL: http://www.mountainvalley-dogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0