Kyl&Frys

Det är inte enkelt att välja kyl&frys, det är mycket man ska tänka på och man vet ju inte speciellt mycket om området heller, mer än att man kan förvara sin mat=) 
Men nu är det äntligen gjort och det vart dessa från SIEMENS.Jag tycker att dom är väldigt snygga med sitt långa handtag.
Jag vet inte om jag redan har skrivit detta men jag säger det isf en gång till =) den 4 Okt kommer vi att få vårat kök, läääängtar så mycket dit, men det är mycket som ska göras innan det är dax att sätta upp några stommar och det är mycket att göra efter att köket har kommit hem oxå. Dom kommer liksom inte ihopskruvade direkt.
Men nu sitter iaf tapetern uppe, de är så fint =) 

        

      
Bild: www.tretti.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0