jobbigt

Idag har det varit en jobbig dag på jobbet..tur att man slutade rätt så tidigt så man fick åka hem och bara krypa ner i soffan och försöka glömma dagen.
Men jag har iaf några roliga saker att berätta, jag har fått hem mitt fika nu...dom är såå söta, men munkarna var mindre än vad jag trodde, men söta =)
Jag ska försöka få tag i lussekatter till julen sen =) om ni vet någon som säljes så får ni gärna höra av er.

Sen när jag kom hem efter jobbet så stod kyl och frys i hallen, det kommer att bli så snyggt. men vi upptäckte att det är skit fläckar på kylskåpet där det inte har suttit någon skyddsplast, så vi ringde tretti.se och dom rekommenderade något som jag nu inte kommer ihåg vad det hette. men ska införskaffa det imon och titta om det går bort.

Imon är det fredag och det säger ju allt!! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0