FTV

Imorse vaknade jag av ett sms från FTV, där det stog att jag var Välkommen imon för undersökning. Men man har ju alltid fått ett brev hem där det står en tid och att tiden är längre fram. Nu fick jag ett sms att jag ska dit imon. Något har blivit fel, vet inte om det har blivit nått för att vi har flyttat men vi har ju ändå bott här i 2 år.

Men som tur är så kan jag ju komma imon, för annars får man betala en summa om man inte avbokar 48timmar iförväg och då ska man ha en kod för att kunna avboka själv via internet och den koden får man med när man får det där brevet via posten, brevet jag aldrig fick, märkligt.

Nu ska jag fortsätta sätta upp lite höstgardiner och städa klart.

Ha en skön torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0