mina "gamla"

dom hade fått in mina fina ljuskoppar igen, är såå lycklig. Synd bara att jag han beställa andra på internet. men dom ska jag skicka tillbaka. Dom "gamla" ljuskopparna är ju mycket finare =)

Så nu är det bara att beställa för fullt, jag ska få henrik ut i garaget först och fixa till några lyktor åt mig som jag sedan kan ta in och måla vita=) Jag vet att vi går mot ljusare tider nu och att ljuslyktors tid är snart förbi, men mina citatlyktor är även fina att bara ha där på väggen oxå, utan att behöva tända dom. Och tro de eller ej men det kommer en mörk tid igen.

På vänster sida har du bilderna på mina citatlyktor, klicka där så kommer du till rätt sida=)

Ha en toppen Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0