Varmt

jag tog ut solstolen på gräsmattan för att läsa min bok "Varför gråter inte Emma?" Man kan ju säga att det är VÄLDIGT varmt ute, lära gå in och svalka av min lite.
Det har tagit tid men nu är det inte långt kvar tills hallen står där KLAR!! Vi var och köpte lister igår och på söndag ska vi lägga golvet, spännande=) Det kommer att bli så himla SNYGGT!!

Ikväll när Henrik kommer hem så ska vi grilla och bara njuta av det fina vädret och kanske spela lite mera badminton, vi måste slå 100.

Ha en trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Ja vi MÅSTE slå mer än 100 slag ikväll. Vi kan sätta 200 som mål även om jag tror att det är en smula orealistiskt. Längtar tills ikväll gumman! Ses efter jobbet :)

2011-06-03 @ 13:49:59
URL: http://www.svenhenrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0