Våfflor

Linnéa ringde och frågade om jag vela komma på fika, men sen kom hon på att jag kunde komma och äta våffler oxå. Så vi vid 13 tiden så ska jag dit och äta lite våfflor =) Måste hinna måla en sväng på panelskivor först bara sen tänkte jag om jag skulle måla lite på köksfönstrerna, dom är inte fina och jag vill byta dom, men man kan ju göra det bästa av situationen just nu.

Idag när henrik kommer hem så hoppas jag att jag får upp min spegel i hallen och sen ska jag välja ut två citat till lyktorna som ska sitta bredvid spegeln i hallen. Känns lite konstigt att ganska många har mina lyktor hängandes på väggen men jag har ingen.

Sen skulle jag ha hunnit med att städa lite oxå, får se om jag hinner innan jag sticker iväg eller om jag ska ta det när jag kommer hem, eller kanske imon =)

Ha en toppenskön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0