Cheese Cake

vad skönt de är med helg, just nu håller jag på att frostar av frysen och gör en cheese cake. så nu måste frysen bli klar så jag kan ställa in min cheese cake så man kan få lite lördags godis till ikväll...jag bara älskar denna cheese cake ett resept jag har fått av mormor. den är inte alls som dom man köper ut på fiken...för de första måste den stå inne i frysen minst 3 tim innan man kan ta ut den, sen ska man ta ut den 30min innan man ska äta så den blir lite mjuk så det går att skära i den. och sen måste man äta den snabbt innan den smälter=) om man inte tar en bit i taget då vill säga=)

och stackars henrik får slipa trappen, men å andra sidan så får han ju smaka min otroligt goda cheese cake, så de borde jämna ut sig=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är gottans det :)hoppas allt är bra med dig ? / Frida

2011-01-15 @ 14:41:00
Postat av: Tina

ja de är superduper gott=) jo de är bara bra här. sj??

2011-01-15 @ 14:59:57
Postat av: Anonym

jo det är ok här med :)

2011-01-18 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0